Om Barcelona

Barcelona er et klassisk og stilfuldt design. Med sine enkle og kontrastfyldte farver lader man virkelig billederne komme til sin ret.

På forsiden er en billedslider hvor I kan præsentere nyheder i shoppen el. andet aktuelt, samt 3 bokse hvori I fx kan fremvise jeres hovedkategorier.

Barcelona er et 100% responsivt design. Det betyder, at designet tilpasser sig alt efter, om kunden ser webshoppen på sin pc, tablet eller mobiltelefon. Det sikrer salg på alle platforme.

Barcelona har en spritny og optimeret mobilmenu, som er super overskuelig og meget let at finde rundt i. Med den nye mobilmenu, er dine kunder sikret en god navigation gennem din webshop når de handler fra deres mobiltelefon.

Derfor skal du vælge Barcelona

  • Stilfuldt og enkelt design
  • Kurv dropdown hvor man kan se hvad der er tilføjet og samlet pris
  • Megamenu med flere kolonner til produktkategorier
  • Tydelige USP’er i toppen som fremhæver fordele ved at handle i shoppen
  • Variantvælger direkte på produktoversigten
  • Købs pop-up når du ligger varer i kurven
  • Nyhedsbrev tilmelding som fast element i bunden

Farvetemaer

Barcelona kommer i tre forskellige farvetemaer, som du kan vælge under “Webshop -> Design -> Tilpas” og vælge den øverste fane ved navn “Temaer”.

Her kan du vælge tema i dropdown-menuen. Mulighederne er:

Tema 1: White

Tema 2: Pink

Tema 3: Dim

Menuer

Barcelona har tre menuer.

Den horisontale menu indeholder produktkategorierne, og vises som en megamenu med dropdowns til underpunkter.

Hamburgermenuen viser i udgangspunktet infosider (tekstsider), blog og kundecenter. Dertil valuta – og sprogvælger hvis der er flere valutaer eller sprog aktiveret. På mobil udvides hamburgermenuen også med produktkategorierne.

I bunden af siden findes yderligere en menu. Dette er en liste af sider, som laves ud fra det indtastede menupunkt ID i temaets indstillinger. Det indtastes under Webshop -> Design -> Tilpas -> Tema indstillinger -> Folder ID til menu

Som standard er det ID 3 der benyttes. Denne svarer til menupunktet “Information”. Man kan skifte dette til et vilkårligt menupunkt ved at finde dets ID under Webshop -> Sider. Her noteres ID og indsættes i stien beskrevet herover.

USP bar

I toppen af designet finder du USP-baren. USP står for “Unique Selling Point”, og er en årsag til at din kunde skal vælge at handle hos netop dig, fremfor hos en af dine konkurrenter.

Du kan ændre punkterne ved at gå ind under Webshop -> Design -> Handlinger og vælge Designspecifikke tekster.

Her skal du ændre punkterne:

  • USP_FREE_DELIVERY
  • USP_FAST_DELIVERY
  • USP_CANCELLATION_TIME

På mobile enheder omdannes USP-baren til en slider, der står og skifter mellem de tre punkter. Det sikrer, at der altid er plads til indholdet, uanset skærmstørrelse.

Webshop manualen

For at komme godt i gang med din webshop anbefaler vi at du tager et kig på webshop manualen.

Her kan du læse alt om hvordan du f.eks. opretter produkter, behandler ordrer og opsætter tekstsider.